O FIRMIE
Witamy,
Ad-marketing jest agencją reklamową specjalizująca się w dostarczaniu materiałów promocyjno-reklamowych. Obsługujemy zarówno duże korporacje jak średnie i małe firmy.
Posiadamy ponad 18 letnie doświadczenie w branży reklamowej dzięki czemu zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie oraz dostęp do ciekawych rozwiązań.
W naszej ofercie znajdą Państwo szeroką gamę produktów ,które potrafimy dobrać do potrzeb nawet najbardziej wymagającego klienta.
Zapraszamy do współpracy !
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest firma Ad-marketing Grzegorz Kowalczuk z siedzibą w Płocku ul. Mieszka I 2/15. W sprawach związanych z ochroną danych możecie się Państwo z nami kontaktować pod adresem biuro@ad-marketing.com.pl
Cel zbierania danych osobowych :
- Zawarcie i wykonanie umowy, w tym kontaktowaniem się z klientem w związku z jej realizacją (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- Rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – windykacja należności i prowadzenie postępowań sądowych, a następnie egzekucyjnych)
- Archiwizowanie dokumentacji, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Prowadzenie działań marketingowych własnych produktów i usług bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność).
- świadczenia na Pani/Pana rzecz usług reklamowych, PR-owych, promocyjnych, poligraficznych, produkcyjnych z uwzględnieniem niezbędnej korespondencji i bieżącego kontaktu w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług;
- realizacji obowiązków prawnych m.in. przechowywanie danych dotyczących korespondencji elektronicznej/pocztowej na potrzeby przyszłych postępowań uprawnionych organów;
Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je przetwarzały, w szczególności:
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską
- bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń
- organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków (Urząd Skarbowy, PIP, ZUS)
- podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności dostawcom wspierającym naszą działalność
Jako administrator jesteśmy obowiązani do przechowywania dokumentów zawierających dane przez okresy wskazane przepisami prawa lub jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania naszej firmy
- Dokumenty rozliczeniowe – księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba , że ustawy podatkowe stanowią inaczej.
- Dane dla celów marketingowych do czasu jej wycofania.
Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych prawo do ich sprostowania.
Możecie Państwo w każdej chwili usunąć jakiekolwiek dane przetwarzane przez Ad-marketing z wyjątkiem następujących sytuacji:
* otwarte zamówienie / umowa, które nie zostały jeszcze zakończone lub zostało zrealizowane tylko częściowo.
* nieuregulowany dług wobec Ad-marketing , niezależnie od metody płatności.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.
Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy z Ad-marketing. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.